Jum FoLLow..

Friday 9 September 2011

Eid Mubarak..............!!!!!!!!

Salam buat semua...Maaf yang teramat sebab memang da lama tak update blog!huhuhu....insya Allah paling lewat by next week Ed akan upload sume gambar2 tempahan sempena hari raya tahun nie..bukan ape..untuk rujukan pelanggan Ed yang tersayang jew..hehehe..harap2 semua yang telah membuat tempahan berpuas hati dengan setiap order yang di buat..

Selamat Hari Raya diucapkan buat semua keluarga, kenalan mahupun pelanggan-pelanggan Ed yang telah banyak membuat tempahan. Alhamdulillah rezeki kami sekeluarga untuk hari raya tahun nie memang bertambah dari biasa. Jutaan terima kasih buat semua kenkawan yew?hehehee..  :-)

Di sini jugak Ed nak panjatkan sejuta kesyukuran dengan kehadiran Aidilfitri pada tahun ini. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan penuh kelancaran walau pun tahun ini Ed banyak diduga serta diuji sebagai salah seorang insan ciptaan-Nya. Sekurang-kurangnya Ed tahu yang Allah masih menyanyangi kita semua. Amin..........Tahun ni dapat beraya sehari je sebabnya second raya hubby Ed da xlarat!tiba2 tak selera nak makan, xlarat...rupa-rupanya ada demam denggi!huhuhu..sungguh ku tak sangka yang datang adalah Demam DENGGI!!!! Namun, apakan daya..terpaksa akur dan terpaksa la terima..3 hari jugak hubby Ed warded..alhamdulillah hari ni masing2 da bole start keje..tapi hubby Ed still kene g KK sbb nak check darah lagi..kot2 simptom2 denggi xabis lagi kan?tapi harap2 da xde pape lepas ni..bukan ape..mak oiiii..tuhan la punya tahu canne perasaan duk d spital jaga orang xsihat..huwwwaaaaaaaa....nak nangis rase!hehehe..tapi sabar..huhuhu..

No comments:

Post a Comment