Jum FoLLow..

Saturday 23 March 2013

Anniversary's Red Velvet Cuppies

Assalamualaikum dan selamat petang ladies...

Sambil-sambil menunggu kek disejukkan sepenuhnya sebelum di decorate kan ... Kita update dulu entry yang patutnya dah di siarkan lama.. hehehe .. Lebih-lebih lagi Adam dan encik Hubby tengah tidur.. Sekurangnya tak ada yang nak concour lappy I ni haa..

Red velvet cuppies ni sebenarnya untuk Ed dengan Hubby bersempena sambutan hari ulang tahun perkahwinan kami yang ke-5. Alhamdulillah dengan kebahagian yang kami ada.. Harap-harap ianya berkekalan hingga ke akhir hayat.. Amin..

Tak nak cakap banyak.. meh kita tengok cuppies tu yer? Ed buat red velvet then finished with fondant.

KIsahnya kenapa boleh jadi 9pcs je? Sedang Ed menunggu cuppies ni fully cooled, Adam tersayang dah ngap 3pcs.. senyap-senyap dia amibik...sedar-sedar dah hilang...sabo je lah..
Ni je lah idea yang datang.. cadangnya nak buat deko lain..tapi dah tak cukup 12pcs.. terpaksa buat yang mana ada je.. Kalau tempahan dari pelanggan memang kene bake the new batch la jawabnya.. hehe
Close up : Flower..
Close up : Deko ranting.. hihihi impress with myself!
Its our 5th Anniversary..
Left angle..
Ok.. done for this evening.. Insya allah kita bersua di lain entry ok? Ed ada treats baru nak dikongsikan dengan pelanggan serta kawan-kewan semua.. stay tuned ok? Bye...

No comments:

Post a Comment