Jum FoLLow..

Wednesday 16 May 2012

Malasnya Meng "update".. tapi akhirnya...

Alhamdulillah..berjaya jugak akhirnya menggagahkan diri untuk meng update wa punya blog nie...huhuuhu lama betul gambar-gambar tempahan dari semua terperam kat dalam kamera Ed ni haaa...  Mahap banyak-banyak ye sekalian.. huhuhuhu nenek tetiba je naik malas nak mem blog kan diri. Tapi alhamdulillah berkat semangat dalaman yang membara nenek dapat jugak menulis sepatah dua kata di blog yang lama ku tinggalkan ini. hahhahaa tiba-tiba mempalsapah kan diri ni kenape? Almaklum faham-faham sajalah kan ni la jadinya bila lama tak menulis terlebih kemaruk la pulak.

Sebenarnya banyak perkara mempengaruhi tahap kemalasan Ed nie.. hahahha salah satunya disebabkan kekangan kerja. Alhamdulillah sekarang Ed dah kene selalu ulang alik ke Sungai Buloh, jaga projek baru kat sana. Tu yang malas semacam nak mengarang walaupun blog sendiri. Balik kerja petang dah memang penat yang amat sangat.. Satu je dalam fikiran.. NAK TIDUR!!! hahahhaa..

Insya allah bermula hari ini Ed akan cuba untuk maintain penulisan blog ni supaya jarak dari satu post ke post lain tidak lah sejauh 2 bulan!hihiihii... AMIN.. Jadi jum kita melayan semula hasil tanagn Ed selepas ini ok?

No comments:

Post a Comment